Coface uruchamia API Portal, nową platformę cyfrową dedykowaną rozwiązaniom API

Nowa platforma cyfrowa, zaprojektowana przez Coface, zapewnia klientom i partnerom Coface pełną gamę połączeń API (Application Programming Interfaces).

Coface's API Portal został zaprojektowany głównie z myślą o menedżerach kredytowych i dyrektorach finansowych, którzy mogą teraz korzystać z usług i wiedzy Coface w swoim środowisku pracy (aplikacje biznesowe, specjalistyczne oprogramowanie itp.), aby skuteczniej zarządzać ryzykiem kredytu kupieckiego.

 

Natychmiastowy dostęp do usług i danych Coface w dowolnym miejscu na świecie


Coface inwestuje w ten obszar, aby zapewnić swoim klientom zaawansowane cyfrowe rozwiązania do zarządzania ryzykiem kredytowym, zgodne z najlepszymi standardami rynkowymi.

Łatwy w użyciu, Coface's API Portal oferuje obecnie 26 produktów API w zakresie ubezpieczenia kredytu kupieckiego lub informacji biznesowej, z dostępem do usług Coface i unikalnych danych o ponad 188 milionach firm. Dzięki tym rozwiązaniom klienci Coface mogą zracjonalizować niektóre koszty (rozwoju, utrzymania), oszczędzając jednocześnie czas i zasoby.

 

Adresowanie deweloperów w celu zapewnienia spersonalizowanej obsługi klienta


Drugim celem portalu API jest zaspokojenie potrzeb programistów IT klientów korporacyjnych Coface, którzy są również interesariuszami rozwiązań Grupy. Platforma ta umożliwia im teraz łatwe łączenie się ze środowiskiem Coface, ale także projektowanie niestandardowych interfejsów API w oparciu o specyficzne cechy ich aplikacji biznesowych lub sektora działalności.

 

Łączność z klientami - kluczowe wyzwanie dla Coface i jego klientów


Kilka miesięcy po uruchomieniu Alyx, cyfrowego asystenta zarządzania ryzykiem kredytowym dla ubezpieczających, Coface kontynuuje inicjatywy mające na celu zapewnienie swoim klientom wyższego poziomu łączności i wspieranie ich w cyfryzacji ich działalności.

To nowy etap w partnerstwie, które rozwijamy z naszymi klientami. Łączność jest dziś istotną częścią doświadczenia klienta, w taki sam sposób, w jaki w latach 2000 firma musiała posiadać własną stronę internetową lub opracować własną aplikację mobilną. Rozwiązania te spełniają rosnące wymagania naszych interesariuszy w zakresie większej wydajności, płynniejszej obsługi klienta i opracowywania nowych ofert. Jesteśmy przekonani, że łączność jest głównym sposobem dostarczania wyższej jakości usług naszym klientom i wyróżniania się na rynku.

- Brice Tariel, dyrektor ds. innowacji w Grupie