Odkryj GlobaLiner, nową usługę Coface dla międzynarodowych firm, zaprojektowaną tak, aby lepiej spełniać ich potrzeby. Zoptymalizuj globalne zarządzanie ryzykiem handlowym dzięki elastyczności i innowacyjnemu podejściu
Globalne rozwiązania Coface
Dzięki unikalnej międzynarodowej sieci, obecności w ponad 100 krajach i 75-letniemu doświadczeniu w obsłudze firm eksportujących, Coface towarzyszy dziś ponad 600 dużym klientom i jest światowym liderem w zakresie ubezpieczeń kredytów dla międzynarodowych korporacji. Coface Global Solutions, specjalna struktura organizacyjna i zespoły, zostały utworzone w 2012 r. w celu zapewnienia tego typu klientom centralnego punktu dostępu do Coface, przy jednoczesnym korzystaniu z usług i lokalnych umiejętności zespołów.
Ze względu na swój międzynarodowy zasięg, duże firmy muszą radzić sobie z rosnącą złożonością przepisów, podczas gdy ich wewnętrzne wymagania dotyczące wydajności operacyjnej rosną. W tym nowym środowisku Coface zdecydował się pójść o krok dalej w dostosowywaniu swoich rozwiązań, wprowadzając nową ofertę GlobaLiner przeznaczoną wyłącznie dla klientów międzynarodowych.
Mówiąc konkretnie, GlobaLiner wspiera rozwój międzynarodowych firm poprzez szybsze wystawianie umów i większą kontrolę nad lokalnymi polisami ubezpieczeniowymi. Ta nowa oferta opiera się na inwestycji informatycznej, która umożliwia korzystanie z globalnej biblioteki klauzul, zarejestrowanych w stu językach i środowiskach regulacyjnych.
Nasze rozwiązanie dla firm międzynarodowych
- Karine Damman, dyrektor Coface Global Solutions
Dzięki tej nowej usłudze Coface chce nadal wspierać swoich międzynarodowych klientów, zabezpieczając ich rozwój komercyjny, jednocześnie poprawiając ich wyniki operacyjne. Międzynarodowi partnerzy Coface skorzystają ze wzmocnionej oferty wartości, która obejmuje:
- międzynarodową sieć oferującą usługi ubezpieczenia kredytów w ponad 100 krajach,
- dedykowane zespoły 220 pracowników w 7 regionach,
- koncentrowane na zarządzaniu dużymi programami,
- zestaw pulpitów nawigacyjnych do dokładnej kontroli ryzyka klienta,
scentralizowany system negocjacji, a teraz umowy kontraktowe, które są bardziej spójne i pozwalają na zwiększenie wydajności.